loading...

بهترين باربري هاي سطح شهر تهران بزرگ

ليست تمام باربري هاي تهران كه بهترين و سريعترين خدمات را ارايه مي دهند.

بازدید : 218
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ويژگي هاي يك باربري خوب

بايد اين نكته را مورد توجه قرار دهيد كه هر شركت باربري نميتواند بار شما را سلامت به مقصد برساند. تمامي شركت ها سلامت بار شما را ضمانت نمي كنند. از ويژگي هاي يك باربري شهري تهران خوب كه به شما اطمينان خاطر ميدهد تا بارتان را به سلامت به مقصد برساند. اين است كه در مرحله اول بار شما را و سلامت بار شما را ضمانت كند. يكي ديگر از ويژگي هاي يك باربري مناسب و خوب را ميتوان بهره مندي از مشاوران و راهنماهاي مورد اعتماد است. براي راهنمايي مشتريان مشاوران با بازگو كردن خدماتي مانند بسته بندي و چيدمان اسباب و اثاثيه، سرويس دهي در زمان تعيين شده و حضور به موقع در محل و دادن راهنمايي ها و راه حل هايي براي شما دانست. همچنين بايد استانداردهاي باربري را رعايت كند و در بسته بندي تمامي استانداردها و قوانين مربوطه را رعايت فرمايد.

شركت باربري شهري تهران

شركت باربري و اتوبار شهري تهران توانسته است با كسب تجربه در طي سالها كار و فعاليت در زمينه باربري پاسداران شهري با تربيت و آموزش كادر مجرب خود تبديل به يكي از معتبرترين و برترين شركت هاي باربري در كلانشهر تهران شود. امروزه با بهره گيري از ماشين هاي بزرگ و كوچك تمامي اعمال مربوط به انتقال بارهاي داخلي را پوشش دهد. شركت باربري شهري تهران، ارائه دهنده بهترين خدمات باربري شهري در شهر تهران با استانداردهايي هم رده با استانداردهاي اروپا در بسته بندي و چيدمان بار ها توسط كادر مجرب خود است. كه بار شما را در تمامي مراحل از درب منزل شما و در تمامي مراحل مربوط به بسته بندي و انتقال تا مقصد در برابر هر گونه آسيب ضمانت ميكند. و اصلي ترين هدف خود را كسب رضايت مشتري و حفظ سلامت بار ميداند.

بسته بندي وسايل خانگي و اداري

سرويس دهي در تمام نقاط تهران از نمونه خدماتي است كه باربري تهران پيشرو به مشتريان ارائه مي دهد. از اين رو ميتوانيد در هر نقطه اي از شهر كه قرار داريد براي حمل بار و اثاثيه ي خود با ما تماس بگيريد. زيرا ما تمام نقاط را تحت پوشش قرار داده ايم. يكي ديگر از ويژگي هايي كه اتو بار پيشرو را متمايز كرده، شبانه روزي و بيست و چهار ساعته بودن اين شركت مي باشد كه در همه حال آماده ي خدمت رساني به شما عزيزان است. از ويژگي هاي بارز و عمومي باربري پيشرو مي توان از سريع السير بودن در نهايت امنيت نام برد. زيرا تيم ما براي هر نقطه اي به دنبال بهترين مسير براي باربري درون شهري مي باشند. هم چنين رانندگان حرفه اي و كارگران خوش مرام باعث به وجود آمدن فضايي صميمي در حين باربري مي شود.

اتوبار معتبر تهران

بنابراين طي گذشت سال ها امروزه روش هاي مختلفي براي حمل و نقل استفاده ميشود. كه در هر كدام از اين روش ها از وسيله هاي گوناگوني به كار برده مي شوند. انواع اتومبيل (types of vehicles) هاي باربري ،قطار،هواپيما،كشتي و… از جمله اين وسايل هستند كه باعث تغييراتي بنيادين در صنعت حمل و نقل شده اند.

سرعت، دقت، اعتبار و كيفيت را فقط از اتوبار و باربري معتبر بار تهران بخواهيد. پشتيباني از مشتري در باربري معتبر به صورت ۷X24 مي‌باشد.

در اين مقاله (Article) پس از معرفي واژه باربري شمال شهري و بيان منظور ما از اين واژه، به معرفي شركت باربري شهري معتبر بار كه معتبر ترين شركت در امر حمل و نقل بار ها و اسباب و وسايل در فضاي شهري، و به خصوص در باربري منطقه 3 است، ميپردازيم.

انتخاب بهترين اتوبار

انتخاب بهترين اتوبار (the best freight) از اين جهت مهم مي باشد كه يك شركت (freight company) باربري نياورانقابل اطمينان موجب آرامش خاطر شما درهنگام جابه جايي (اثاث كشي) مي شود. جابه جايي باعث ايجاد فشار هاي عصبي در اشخاص مي شود كه اين فشارهاي عصبي هنگام يك جا به جايي بد و پرمشغله چندين برابر خواهد شد. بيشتر اين فشار هاي عصبي ميتواند در اثر احتمال براي صدمه ديدن وسايل و يا گم شدن برخي از لوازم باشند.

بازدید : 229
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اتوبار و باربري تهران به شهرستان

از جمله دغدغه هاي امروزي مردم، يافتن خانه اي براي سكونت يا محلي براي كار مي باشد. با توجه به اوضاع معيشتي مردم و نيز قيمت هاي سرسام آور مسكن، كسي جرات خريد خانه را ندارد. در واقع كمتر كسي وسع اين كار را دارد. به همين دليل است كه مردم به مستاجري و كرايه نشيني روي آورده اند. از آنجايي كه نرخ ها و قيمت ها دائم در حال تغيير هستند، مستاجران نيز ناگزير به جا به جايي و نقل مكان از خانه هاي قبلي خود هستند. و همين امر هم باعث لزوم باربري و حمل و نقل در همه جاي كشور شده است. وضعيت زندگي مردم به گونه اي تغيير كرده كه نمي توان گفت كه نقل مكان فقط به شهرهاي بزرگ صورت مي گيرد. بنابراين باربري تهران به شهرستان به يكي از كارهاي معمول شركت هاي باربري تبديل شده است.

اتوبار و باربري شهرستان

بار و اثاث خود را به ما بسپاريد و با خيال راحت فقط نظاره گر كار ما باشيد و از باربري لذت ببريد. شركت هاي باربري تهران به شهرستان با تقبل اين مسئوليت ها و نيز با توجه به استخدام پرسنل كارآمد. و حرفه اي در زمينه ي بسته بندي، حمل و جا به جايي و نيز رانندگاني زبده، همه ي اين موارد را بر عهده مي گيرند. باربري شهرستان بارهاي مشتريان عزيز را از هر مكاني به مكان مورد نظر آن ها انتقال مي دهند.

در مناطق تحت پوشش باربري معتبر تهران كليه وسايل سبك و سنگين جابجا مي گردد. كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  1. يخچال سايد باي سايد.

  2. گاوصندوق هاي سبك و سنگين.

  3. انواع ابزارآلات موسيقي مانند پيانو.

  4. انواع و اقسام تردميل هاي ورزشي.

  5. بوفه هاي بزرگ شيشه اي و لوكس.

  6. شيشه هاي بزرگ نهار خوري و روميزي.

باربري تهران به شهرستان

  • پكينگ و بسته بندي تخصصي با استفاده از بهترين و با كيفيت ترين مواد با تناسب با نوع اثاثيه.
  • دقت و تخصص بالا.
  • چينش منظم و حساسيت در انتخاب نوع وسايل نقليه در باربري تهران.

ارسال مرسولات و انجام كليه خدمات حمل و نقل در موسسه حمل و نقل باربري تهران در اسرع وقت.

بازدید : 224
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بهترين اتوبار تهران

تيم ما با رعايت نكات ايمني در اسباب كشي منازل و باربري هاي تجاري با بسته بندي دقيق و حساب شده. و كارگران و كادر خوشرو و مجرب، جابه جايي بدون دغدغه اي را براي شما فراهم ميكنيم. در بسته بندي وسايل خاص و ظريف براي جلوگيري از شكستگي و ضربه ها و آسيب ديدگي هاي احتمالي كه در بارچيني و جابجايي رخ مي دهد. باربري و اتوبار پيشرو با بالاترين دقت، اقلام شكستني را در جعبه قرار ميدهد و در كف جعبه ها فضاهاي خالي از ضربه گير هاي مخصوص استفاده ميكند. اين تيم باربري تهران داراي برنامه ريزي مشخص و كاملا دقيق تقسيم كار عادلانه بين تيم هكاري شركت در بسياري از پروژه هاي بزرگ پيشرو بوده است.

اتوبار معتبر تهران

بنابراين طي گذشت سال ها امروزه روش هاي مختلفي براي حمل و نقل استفاده ميشود. كه در هر كدام از اين روش ها از وسيله هاي گوناگوني به كار برده مي شوند. انواع اتومبيل (types of vehicles) هاي باربري ،قطار،هواپيما،كشتي و… از جمله اين وسايل هستند كه باعث تغييراتي بنيادين در صنعت حمل و نقل شده اند. در اين مقاله (Article) پس از معرفي واژه باربري شهري و بيان منظور ما از اين واژه، به معرفي اتوبار و باربري شهري معتبر بار كه معتبر ترين شركت در امر حمل و نقل بار ها و اسباب و وسايل در فضاي شهري، و به خصوص در باربري منطقه 3 است، ميپردازيم.

براي چه مواردي ميتوانم از باربري شهري كمك بگيرم ؟

اگر براي شما سوال است كه آيا براي چه مواردي ميتوانيد از باربري و اتوبار شهري كمك بگيريد. بايد بگوييم در هر موردي كه نياز است باري هرچقدر كوچك و هر چقدر بزرگ را جابجا كنيد. باربري شهري تهران آماده پاسخ گويي به نياز شما است. شما ميتوانيد براي حمل وسايل و لوازم كه از فروشگاه ها خريداري كرده ايد. مانند لوازم منزل مثل تلوزيون و يخچال و ماشين لباسشويي. همچنين براي تعمير اين وسايل و جابجايي آنها از فروشگاه تا منزل و يا از منزل تا تعميرگاه از شركت باربري شهري تهران كمك بگيريد. اثاث كشي هاي منازل و جابجايي و حمل جهيزيه عروس، انتقال وسايل اداره جات و مدارس. همچنين انتقال سيستم ها و مدارك و كمدها در صورت جابجايي اداره و يا مدرسه و يا هر گونه عملي كه نياز به جابجايي بار داشته باشد، از شركت معتبر، باربري شهري تهران كمك بگيريد.

بازدید : 178
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پايانه حمل و نقل و باربري تهران امروزه اتومبيل هايي براي برابري مورد استفاده قرار ميگيرند كه كمترين ضربه را به كابين منتقل كنند. كه اتوبار تهران از آسيب ديدن بار جلوگيري مي كنند. همچنين سعي ميشود كابين اين خودروها را به گونه اي طراحي كنند كه داراي سقف بسته باشند. درب آن نيز بسته شود تا به شكل محفظه بسته و غير قابل نفوذي در بيايد. كه باران و برف و گرد و خاك باعث خراب شدن وسايل نشود. همچنين از پرت شدن وسايل در خيابان و خراب شدن و شكستن آنها جلوگيري شود. اگرچه، بار ها به صورتي بسته بندي ميشوند كه خود جعبه بسته بندي مانع رسيدن صدمه به بار ميشود. اتوبار پيشرو تهران بار ها را بايد با دقت و در نهايت امنيت پياده و در جاي مناسب خود در مقصد قرار داد. اين كار بايد بدون عجله و نيز با آرامش صورت گيرد تا هيچ گونه آسيبي به اثاث وارد نشود. در تمام طول اين مراحل شما مي توانيد فقط نظاره گر كار ما باشيد. و همه چيز را باخيال راحت به تيم حرفه اي ما بسپاريد . شركت باربري و اتوبار تهران پيشرو به شما اين تعهد را مي دهد كه بدون كوچك ترين مشكلي تمام وسايل شما را با امنيت كامل در مقصد مورد نظر تحويل دهد. در هر كاري بهتريني وجود دارد. براي تجربه ي حمل و نقل بهتر و در عين حال آسان تر ( برخلاف تصور و باور بسياري از مردم ) اتو بار و باربري پيشرو را به شما پيشنهاد مي دهيم. تجهيزات مخصوص حمل و نقل كارتن و وسايل اسباب كشي مخصوص اتوبار و باربري معتبربارتهران بهترين باربري تهران منصفترين و مقرون به صرفه ترين شركت و موسسه حمل و نقلي در تهران انتخاب بهترين اتوبار تهران انتخاب بهترين اتوبار (the best freight) از اين جهت مهم مي باشد كه يك شركت (freight company) قابل اطمينان موجب آرامش خاطر شما درهنگام جابه جايي (اثاث كشي) مي شود. جابه جايي باعث ايجاد فشار هاي عصبي در اشخاص مي شود كه اين فشارهاي عصبي هنگام يك جا به جايي بد و پرمشغله چندين برابر خواهد شد. بيشتر اين فشار هاي عصبي ميتواند در اثر احتمال براي صدمه ديدن وسايل و يا گم شدن برخي از لوازم باشند.

بازدید : 205
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تمايزات باربري شمال تهران

اتوبار و باربري معتبر بار تهران با ارايه خدمات بيست و چهار ساعته و با سالها سابقه ي درخشان در خدمات باربري و حمل لوازم و اثاثيه منزل و محل كار، ادارجات، تجاري و جهيزيه عروس، جابجايي بار و اثاث كشي، آماده ارائه ي خدمات به همشهريان عزيز تهراني مي باشد.

  • مطمئن مثل باربري معتبر تهران

باربري و اتوبار معتبر تهران محموله هاي شما عزيزان را در سطح استان تهران و هم به شهر ها و استان هاي ديگر جابجا مي كند.

همكاران ما در اتوبار شمال تهران و باربري تهران بار تهران كليه آموزش هاي لازم را جهت يك جابه جايي ايمن ديده اند. باشد كه تخصص ما جوابگوي نيازهاي شما مشتريان گرامي باشد.

خدمات باربري شمال تهران

  1. ادوات وسايل و تجهيزات موكت كاري شده و آماده به كار جهت انجام امورات شما.
  2. فرستادن كارگر و نيروي كار ماهر، آموزش ديده مجرب و حرفه اي جهت جابجايي، چينش.
  3. انواع و اقسام وسايل بسته بندي و پكينگ مخصوص حمل و نقل و باربري از جمله: كارتن، نايلون حبابي، پتو.
  4. ارايه ي سرويس و خدمات به تمام استان ها شهرستان هاي ايران از مقصد تهران و بالعكس.
  5. قيمت اتحاديه و قابل تخفيف جهت مشتريان ثابت و هميشگي (با اعلام اسم و آدرس سايت از تخفيف ويژه 15 درصدي اتوبار و باربري معتبر بار تهران به صورت ويژه استفاده نماييد.)
  6. اتوبار تهران و باربري تهران زير مجموعه معتبر بار تهران نماد اعتبار ما در بين تمام باربري هاي تهران بزرگ.

زير مجموعه هاي اتوبار و باربري معتبر بار تهران

بازدید : 214
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مناطق تحت پوشش

اتوبار و باربري معتبر بار تهران با مناطق تحت پوشش همه مناطق 22 گانه تهران در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

پوشش كليه مناطق

انجام انواع حمل و جابجايي از مقصد تهران به تمام نقاط ايران و هم چنين پوشش كليه نقاط و مناطق 22 گانه تهران بزرگ.

بسته بندي تخصصي

  • پكينگ و بسته بندي تخصصي با استفاده از بهترين و با كيفيت ترين مواد با تناسب با نوع اثاثيه.
  • دقت و تخصص بالا.
  • چينش منظم و حساسيت در انتخاب نوع وسايل نقليه در معتبر بار تهران.

زير مجموعه هاي اتوبار و باربري معتبر بار تهران

باربري پاسداران

جابجايي مرسولات و اثاثيه ي شما با چينش درست و دقت در انتخاب وسايلاتوبار و حمل و نقل در بهترين شركت باربري معتبربارتهران.

ارسال مرسولات و انجام كليه خدمات حمل و نقل در موسسه حمل و نقل باربري تهران در اسرع وقت.

بازدید : 213
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باربري، اتوبار، معتبر بار، معتبربار تهران، اتوبار تهران، باربري تهران

اتوبار و باربري معتبر بار تهران با استناد به اعتماد شما مشتريان گرامي، با افتخار اعلام مي كند كه نام معتبرترين و كاراترين باربري تهران را يدك مي كشد. كه اين مهم بدون اعتماد شما مشتريان عزيز قطعا ميسر نمي شد. و هم چنين ما بع پاس قدرداني از اعتماد شما به معتبر بار تهران، هرروز به فكر بهتر و بهينه كردن تحهيزات و خدمات قابل ارايه مي باشيم. اميدواريم بتوانيم با به كار گيري تجهيزات روز دنيا، بتوانيم خدمتگزار خوبي براي شما باشيم.

تضمين كيفيت و صحت انجام كار

اتوبار و باربري معتبربار عنوان مورد اعتمادترين و معتبرترين باربري تهران بزرگ را دارا مي باشد، كه با توجه به نيروي متخصص و كاردان و تجهيزات خوب اتوبار معتبر اين هم به دست آمده است.

بازدید : 218
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باربري شهران

باربري و اتوبار كيان بار واقع در منطقه شهران آماده ارائه سرويس حمل و نقل درون شهري و برون شهري تهران به همه همشهريان ساكن منطقه شهران است. باربري شهران آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثيه منزل,اثاثيه ادارات,بسته بندي با سلفون كشي با كارگران مجرب و ورزيده با رعايت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر باربري تهران به تمام نقاط شهر و كشور مي باشد.

اتوبار و باربري شهران تهران با سابقه اي درخشان و چندين و چند ساله در خدمت صنعت حمل و نقل و باربري تهران.

باربري شهران آماده خدمات رساني در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهاي هفته است. باربري كيان بار شعبه شهر ان انتخاب تعداد كارگران را براي جابه جايي به عهده شما عزيزان ميگذارد. اتوبار تهران كيان بار براي جابه جايي هاي كوچك از نيسان استفاده ميكند.

مناطق تحت پوشش باربري شهرك غرب تهران

وظايف رانندگان باربري و اتوبار شهران:

  1. پس از پيمودن هر 80 كيلو متر از شروع مسير بايد بار را چك كرده و از صحت و سلامت بار مطمن شوند
  2. پس از هر ترمز ناگهاني ماشين را متوقف كرده و بار را چك كرده
  3. رانندگان بايد به طور تمام و كمال از باري كه حمل مي كنند اطلاع داشته باشند
  4. اگر در فصل زمستان هستند حتما نكات ايمني را رعايت كرده
  5. رانندگان بايد به طور دقيق و كامل با مسيرها آشنايي داشته باشند چه درون شهري و چه برون شهري
بازدید : 208
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باربري و اتوبار شرق تهران

باربري و اتوبار كيان بار

باربري شرق تهران

  • انجام بهترين و حرفه اي ترين بسته بندي لوازم منزل و محل كار
  • ارسال و فروش وسايل بسته بندي به صورت تكي و جدا از حمل و نقل و باربري در پونك بار
  • ارسال كارگرهاي كارآزموده و آموزش ديده و با اخلاق
  • انواع ماشين آلات باربري و اتوبار با امكانات بروز و پيشرفته

تمامي مناطق نام برده در فهرست را تحت پوشش قرار داده است :

1.منطقه 4 تهران

باربري منطقه چهار

باربري و اتوبار كيان بار

در تمامي مناطق منطقه 4 آماده ارائه خدمات مي باشد. باربري به همراه بيمه رايگان و هزينه باربري با توجه به نرخ اتحاديه حساب مي گردد . باربري كيان بار

بلوار باربري مرزداران بلواري است به طول ۵ كيلومتر كه در شمال غرب باربري تهران واقع است. اين باربري در ناحيه ۴ از منطقه ۲ شهرداري باربري تهران واقع است و بلواري شرقي – غربي است كه بزرگراه شيخ فضل‌الله نوري را به بزرگراه اشرفي اصفهاني متصل مي‌كند. باربري آيت‌الله حكيم در شمال اين باربري و بزرگراه جلال آل احمد كه در جنوب اين باربري قرار دارند از ديگر گذرگاه‌هاي شرقي-غربي موجود در نزديكي اين باربري هستند. اين باربري مرز جداكننده دو محله ۱۶ و ۱۷ شهرداري تهران است. خيابان‌هاي اصلي آن باربري دانش و يا باربري آريافر و باربري سرسبز و باربري سپهر و باربري اطاعتي و باربري لاله و باربري ناهيد است.

بارهاي شما عزيزان را هم در سطح استان تهران و به ديگر استان هاي كشور نيز مي برد .

باربري كيان بار به صورت شبانه روزي و در تمامي ايام هفته آماده ارائه خدمات باربري به ساكنين عزيز استان تهران مي باشد .

2.منطقه 8 تهران

3.منطقه 13 تهران

4.منطقه 14 تهران

5.منطقه 15 تهران

پونك بار باربري تهران و اتوبار تهران شعبه باربري پونك تهران يكي از شعبه هاي فعال و ممتاز باربري و اتوبار شيك بار در منطقه باربري و اتوبار پونك تهران است.

بازدید : 206
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اتوبار و باربري حصارك

باربري و اتوبار كيان بار در جهت رفاه حال مشتريان خدمات ارزنده ايي براي همشهريان ساكن منطقه حصارك ارائه داده است كه اين خدمات به شرح زير مي باشد:

باربري تهران و اتوبار تهران پاسداران يكي از شعبه هاي فعال و ممتاز باربري و اتوبار شيك بار در منطقه باربري جنت آباد تهران است.

باربري كيان بار به رانندگان خود توصيه مي كند كه در جابه جايي بين شهري به نكات زير توجه كنند:

  • حتما قبل از حركت از باري قه قرار از جابه جا كنيد اطلاع داشته باشيد.
  • پس از پيمودن هر 80 كيلومتر بار را چك كيد.
  • وسايل سنگين را انتهاي كاميون چيده و با موكت و ضربه گير دور آنها پوشيده شود كه خسارتي وارد نشود.

اتوبار حصارك تهران

لطفا قبل از هر اقدامي براي باربري و جابجايي وسايل خود با مشاوران رايگان ما تماس بگيريد. امر جابجايي و حمل و نقل اسباب و وسايل، امري است خطير و همراه با ريسك كه نمي توان آن را به هركسي سپرد، پس شما با در نظر گرفتن تجربه، صداقت، كارداني و سابقه درخشان و قابل اعتماد مي توانيد با خيال راحت كار خود را به بسپاريد. براي قبل، حين انجام و حتي بعد از جابجايي بايد با برنامه ريزي كامل و هماهنگ شده پيش رفت. در صورت تمايل شما ما مي توانيم در حين انجام كار شيوه و روش هاي بسته بندي، چينش، و جابجا كردن وسايل مختلف را به شما آموزش مي دهيم.

حتما قبل از اثاث كشي با شماره ثابت باربري تهران كيان بار تماس بگيريد و سرويس مورد نظر خود را رزرو كنيد تا كارشناسان ما در اتوبار تهران برنامه ريزي دقيق و كارآمد را براي روز جابه جايي انجام دهند، برنامه ريزي و رزرو سرويس را به روز باربري موكول نكنيد روز جابه جايي به دليل فشار كار جابه جايي دچار استرس و نگراني شده و هيچ كدام از كارهايتان خوب و به موقه انجام نمي شود.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 166
  • بازدید کلی : 31425
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه